ADOPT-A-LEARNER Deelnemers 24/25

Begin augustus zijn wij, bij aanvang van het nieuwe schooljaar in de Filipijnen, gestart met ons Adopt-A-Learner-project. Op het moment van schrijven hebben we 12 kinderen opgenomen in dit project. De profielen van deze kinderen zijn onderaan toegevoegd(we missen nog 2 profielen).

Het Adopt-A-Learner-project stelt kinderen in de basisschoolleeftijd in staat om de basisbenodigdheden te ontvangen die nodig zijn om fatsoenlijk deel te nemen aan het onderwijs. Samen met diverse ouders hebben wij het initiatief genomen om mensen te vinden die bereid zijn tegen een kleine vergoeding dagelijks een gezonde en lekkere lunch samen te stellen, zodat de kinderen iets hebben om elke dag naar uit te kijken. Daarnaast zijn wij bezig met het inkopen van schoolartikelen en andere materialen om het leerproces zo comfortabel mogelijk te maken.

Voor dit project zijn wij op zoek naar mensen die ons financieel willen ondersteunen, aangezien dit een doorlopend project is. Indien mogelijk willen we zoveel mogelijk kinderen aan dit project toevoegen.