CPC halve Marathon

A.s. Zondag 25 september is er weer een City Pier City loop in Den Haag en Scheveningen.

Indira Gerards zal deze dag deelnemen aan dit evenement en is een actie gestart om geld in te zamelen voor onze stichting. Via de website Doneeractie is zij een donatie pagina gestart waarmee iedereen een gift kan doen zodat zij een bijdrage kan leveren aan onze projecten.

“Over een paar dagen loop ik de halve marathon in Den Haag. Ik vind het geweldig hoe hardloopevenementen zoveel mensen bij elkaar brengen – een solosport wordt een groepservaring, niet alleen voor de lopers, maar voor iedereen die naar buiten komt om te juichen en steun te betuigen aan vrienden en vreemden.

In die geest zal ik me inzetten voor stichting Ama Namin. Dit goede doel, gerund door mijn oom en tante, heeft tot doel lokale projecten in de Filippijnen te ondersteunen die gericht zijn op het verbeteren van de leef- en studieomstandigheden. Omdat ik half Filipijns ben en zelf in het onderwijs werk, heb ik dit specifieke project gekozen waarbij een plaatselijke timmerman stoel-bureaus gaat maken voor een school van 400 leerlingen.

De eerste stoelen zijn momenteel in de maak, maar er is meer geld nodig om alle studenten van een bureaustoelen te voorzien. Uw steun voor dit project wordt zeer op prijs gesteld! Na de City Pier City 21K run in Den Haag hoop ik minimaal € 350 te hebben opgehaald om te doneren aan dit project.”