Filipijnse Silogan avond

Op 26 November en 3 December hebben wij in samenwerking met eetcafé Daarzo in Zoetermeer een tweetal Filipijnse avonden georganiseerd om iedereen kennis te laten maken met de Filipijnse keuken, onze Filipijnse projecten en natuurlijk onze Stichting Ama Namin. Tijdens deze avond hebben wij heerlijke Filipijnse gerechten kunnen laten serveren die samen met Toko 4 All de avond compleet maakte. Papa Dolfo, het huismerk van Toko 4 All maakte de gerechten compleet met o.a. heerlijke lechon spek en diverse lekkere nagerechten waaronder de heerlijk Mango en Ube ijs.

Tijdens deze avond mocht natuurlijk de typisch Filipijnse drank niet ontbreken. Iedereen die ooit wel eens in de Filipijnen is geweest kent de heerlijke mango drank, en de andere vruchten drankjes.

Wij willen iedereen die is geweest danken voor de interesse en de ondersteuning van onze stichting.