Lekker smullen bij het afsluiten van 2023

Van begin december tot 15 december was het aftellen voor de leraren en studenten van de Bulbugan Elementary School in Oriental Mindoro. Als afsluiting hebben wij, in samenwerking met lokale vrijwilligers, ervoor gezorgd dat de ruim 300 kinderen konden genieten van een heerlijke feestelijke maaltijd bestaande uit spaghetti met hotdogs. Het bereiden van meer dan 300 maaltijden was een hele klus, maar dankzij de inzet van onze vrijwilligers was het een succes en hebben de kinderen er enorm van genoten. Het is prachtig dat ze op deze manier samen het jaar konden afsluiten en gezellig konden genieten van deze maaltijd. We willen nogmaals iedereen bedanken die ons het afgelopen jaar heeft gesteund; jullie hebben dit allemaal mogelijk gemaakt. We zijn trots op alle donateurs, maar ook op de vrijwilligers die hebben geholpen, en natuurlijk op de directie en leraren die altijd paraat staan.