Kalayaan Fiesta Foundation donatie

Zaterdag 8 juni was weer de dag waarop de Filipijnse onafhankelijkheid werd gevierd in Spaarnwoude. Dit jaarlijkse evenement brengt de Filipijnse gemeenschap samen op deze speciale dag. Naast vele artiesten en kraampjes is er altijd een mogelijkheid tot een gezellige picknick waarbij entertainment en gezelligheid samenkomen.

Kalayaan Fiesta Foundation kiest ieder jaar een goed doel dat bijdraagt aan de Filipijnse gemeenschap, met eventueel projecten in de Filipijnen. Tijdens dit evenement hebben wij de mogelijkheid gehad om met een gratis beschikbaar gestelde kraam onze stichting te promoten. De hele dag hebben een groep vrijwilligers onder begeleiding van Criselda Gaburno onze kraam bemand om iedereen over onze projecten te vertellen.

Dit jaar hebben wij als Stichting Ama Namin een bedrag van € 1000,- mogen ontvangen, dat door Walter Labajo tijdens het evenement in ontvangst is genomen. Wij zijn hier heel erg blij mee en willen de KFFN bedanken voor deze gulle bijdrage. Dit geld zal van pas komen bij de projecten die wij op het oog hebben voor de Bulbugan Elementary School in Oriental Mindoro. Onze doelstelling om nieuwe schoolborden te bestellen voor alle klaslokalen zal nu kunnen worden gerealiseerd.

Namens de directie van de Bulbugan Elementary School en alle leerkrachten en leerlingen willen wij iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt.