Kalayaan Fiesta Foundation donatie

Zaterdag 8 juni was weer de dag waarop de Filipijnse onafhankelijkheid werd gevierd in Spaarnwoude. Dit evenement is een jaarlijks evenement en brengt de Filipijnse gemeenschap bij elkaar op deze speciale dag. Naast vele artiesten en kraampjes is er altijd een mogelijkheid tot een gezellige picknick waarbij entertainment en gezelligheid samenkomen. Kalayaan Fiesta Foundation kiest ieder jaar een goed doel dat iets bijdraagt aan de Filipijnse gemeenschap, met eventueel projecten in de Filipijnen. Dit jaar hebben wij als Stichting Ama Namin een bedrag van € 1000,- mogen ontvangen. Wij zijn hier heel erg blij mee en willen de KFFN bedanken voor deze gulle bijdrage. Dit geld zal van pas komen bij de projecten die wij op het oog hebben voor de Bulbugan basisschool in Oriental Mindoro. Onze doelstelling om nieuwe schoolborden te bestellen voor alle klaslokalen zal nu kunnen worden gerealiseerd. Namens de directie van de Bulbugan Elementary School en alle leerkrachten en leerlingen willen wij iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt.