Renovatie en uitbouw van open gym zaal

Als Stichting Ama Namin zijn we verheugd te kunnen melden dat ons project voor de renovatie en uitbreiding van de open gymzaal met succes is afgerond dankzij de gulle sponsoring die we hebben ontvangen. De inzet voor dit project was gebaseerd op ons streven om de gemeenschap te ondersteunen en belangrijke evenementen mogelijk te maken.

Met trots kunnen we aankondigen dat morgen de ‘Moving Up’ en Diploma-uitreiking zal plaatsvinden in deze prachtige en ruime locatie, waarvan de realisatie mede mogelijk werd gemaakt door diverse inspanningen en die van onze sponsors. Dit symboliseert niet alleen een mijlpaal voor de school en de leerlingen, maar ook voor onze stichting en degenen die ons hebben gesteund.

De voltooiing van dit project markeert niet alleen een verbetering van de faciliteiten, maar ook een toewijding aan de groei en ontwikkeling van de gemeenschap. Als Stichting Ama Namin zijn we dankbaar voor de mogelijkheid om een verschil te maken en een positieve impact te hebben op het leven van de mensen die we dienen. We zijn blij dat morgen de leerlingen en hun families deze mijlpaal kunnen vieren en kunnen genieten van de vruchten van ons gezamenlijke werk.