Stichting Ama Namin op koningsdag 2024

Op 27 april jongstleden was Stichting Ama Namin een trotse deelnemer aan de Koningsdagviering in Voorburg. Met een prachtig versierde kraam hebben we onze aanwezigheid gemarkeerd en hebben we ons ingezet voor een nobel doel: geld inzamelen voor onze projecten in de Filipijnen. Door de verkoop van heerlijke etenswaren en andere producten hebben we niet alleen een breed scala aan smaken en producten gepresenteerd aan onze mede-feestvierders, maar hebben we ook bijgedragen aan de ondersteuning van belangrijke initiatieven in de Filipijnen. Deze dag was niet alleen een viering van cultuur en gemeenschap, maar ook een gelegenheid om samen te komen en solidariteit te tonen met onze medemens, ongeacht de afstand.