Bouw overkapping afgerond

Met veel plezier en trots kunnen wij melden dat de bouw van de overkapping is afgerond. Dit komt op een mooi moment aangezien het schooljaar binnenkort weer gaat beginnen en de periode van regen en wind ook weer aanstaande is. Met veel inzet is er de afgelopen tijd hard doorgewerkt om de overkapping helemaal door te laten lopen naar het looppad waar het school terrein begint. Wij willen dan ook alle sponsoren en met in het bijzonder de Pelgrims Hoeve in Zoetermeer bedanken voor hun bijdrage. Tevens willen wij ook Stichting Badtasan bedanken voor hun steun en connecties. Wij van Stichting Ama Namin zijn blij dat wij dit project ook hebben kunnen voltooien. Dit project is dan klaar maar er is nog veel werk te doen. Wij gaan dan ook weer snel verder met het inzamelen van geld voor onze volgende projecten.