Benefietdiner Stichting Ama Namin

Zaterdag 3 februari was een feestelijke dag. Dit was de dag waarop we twee jaar geleden de inschrijving van onze Stichting Ama Namin hadden voltooid. Dit tweejarig bestaan hebben we gevierd in combinatie met een benefietdiner. Iedereen die interesse had in de activiteiten van onze stichting kon zich aanmelden voor dit diner.

In de afgelopen jaren hebben we veel kunnen bereiken, wat echter alleen mogelijk is met donateurs die onze stichting willen ondersteunen. Het benefietdiner vond plaats in de Kastanjehof in Kwintsheul, een gezellige en sfeervolle locatie die tegen een zeer vriendelijke prijs kan worden gehuurd voor feesten en partijen. De locatie is prachtig ingericht en straalt gezelligheid en warmte uit, precies de kenmerken van de Filipijnse cultuur, wat verklaart waarom we voor deze locatie hebben gekozen.

De zaal was gezellig ingericht en de bar stond klaar voor diverse drankjes. De aanwezige gasten konden genieten van een Filipijns buffet, bereid door de keuken van Sandra uit Wateringen. We zijn erg blij met deze prettige samenwerking, en Sandra is daarnaast ook een prettige vrouw om over verschillende zaken mee te praten.

Naast het buffet hadden we natuurlijk verschillende activiteiten om de avond te vullen, zoals leuke spelletjes voor jong en oud. Natuurlijk hebben we deze avond ook aangegrepen om te vertellen wat we de afgelopen twee jaar hebben bereikt en hoe belangrijk onze donateurs hierin zijn geweest.

We vonden het een heel leuke en gezellige avond en willen iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en de steun van de afgelopen jaren.

Met warme groeten,

Rowena & Renee Zuidwijk